Magyaroszág Egész Területén
Szállítási díjaink
Szállítási mód | Rendelési összeg | Szállítási díj |
---|---|---|
Bolti átvétel | 0 Ft. | |
- Magyarország területén
|
0-30kg.-ig 30kg. felett |
bruttó 2.290 Ft bruttó 6.990 Ft |
- EU területén | külön ajánlat szerint | |
Egyes termékek | 0 Ft. | |
|
Szállítási módok
1. Személyes átvétel boltunkban
A rendelt termékeket a Faraktár utcai boltunk veheti át az üzlet nyitvatartási idején belül: Debrecen, Faraktár u.22..
Nyitvatartási idő:
Hétfő-Péntek: 9:00-17:30
Szombat:9:00-12:30
Boltunkban lehetőség van kártyás fizetésre is!
2. Házhozszállítás
Kiszállítási idő
- Az áru átadása az Ügyfél lakásán történik.
A raktáron levő termékeket 2-5 munkanapon belül kiszállítjuk. Az előrendelésre kerülő termékek szállítási hartáridejét a beszállítónk készlet állapotától függően mindig visszaigazoljuk. Lehetőség van későbbi időpontra kérni a szállítást, ebben az esetben ezt kérjük előre jelezni és mi tároljuk a készülékeket a szállítás időpontjáig. A termék szállítási határidejét a webáruház ismerteti a pénztár folyamat során, valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza.
A termékek kiszállítása 9:00-17-óráig, vagy külön egyeztetett időpontban történik!
Amennyiben megrendeléskor megadja nekünk e-mail címét, a csomag feladásakor e-mailes értesítést küldünk önnek, amelyen csomagjának száma és a futárcég telefonszáma is szerepel. Ezen a telefonszámon a kiszállítás reggelén (9 óra után), a csomagszámot megadva érdeklődhet arról, hogy mikorra várható a küldemény kézbesítése.
Mivel a futárnak egy nap alatt nagyon sok címre kell szállítania, a futárszolgálat nem tudja garantálni, hogy a megrendelő által kért időpontban viszi házhoz a csomagot. Mi ügyfeleink kérését szívesen ráírjuk a küldeményre (pl.13:00 utáni szállítást kér), azt azonban, hogy a futár a kérésnek megfelelően tud eljárni, nem tudjuk garantálni. Érdemes ilyenkor a kiszállítás reggelén (9 óra után), a csomagszámot megadva érdeklődni a ügyfélszolgálatunkon, hogy a futár tudja-e vállalni a kért időben történő kiszállítást.
Célszerű olyan címet megadni - akár munkahelyit is -, ahol napközben megtalálható valaki, aki átveszi a csomagot. Telefonszámot azért kérünk a regisztrációnál, hogy azt ráírva a csomagra amennyiben nem találja a megadott szállítási címen a futár felhívja Önt vagy értesítőt hagy egy telefonszámmal, melyen 5 napon belül újabb időpontot egyeztethet a futárszolgálattal.
Fizetés
A megrendelt terméket a csomag átvételekor (ha nem előre utalással volt fizetve) a futárnak vagy a webáruház munkatársának kell kifizetni. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát és a garancia levelet a csomag tartalmazza.
Kölcsönös tájákoztatás
Nagyterjedelmú és nehéz áruk vásárlása esetén szállítás előtt kérjük tájékoztatassa a Szolgáltatót, hogy tud-e segítséget biztosítani, az emeletre felvitelhez vagy lépcsőn történő mozgatáshoz.
Ha erről szállítás előtt minimum 24 órával nem értesíti a Szolgáltatót, akkor az egyedül levő szállító nem tudja felvinni az emeletre az árut, az ajtóban fogja átadni.
Amennyiben a termék készbesítése bármilyen okból nem sikerül (pl.: nem tartózkodik a megadott címen, vagy a futár nem találja meg a címet), akkor a futár telefonon felveszi Önnel a kapcsolatot és egyeztetnek egy új időpontot. A futár a kiszállítást kétszer kísérli meg.
Bízunk benne, hogy elégedett lesz mind a termékkel, mind a szolgáltatással!