Sütiket használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, a weboldal forgalmunk elemzéséhez és reklámozás céljából. Ezen kívül média-, hirdető- és elemző partnereinkkel megosztjuk a weboldal használatodra vonatkozó adatokat, akik kombinálhatják más olyan adatokkal, amelyeket más, általuk használt szolgáltatásokkal együtt adtál meg. Az adatvédelmi szabályzatunkban további információkat találsz a sütikről.
Termékek Menü
Ön itt jár: > Kezdőlap >

Szállítás

Szállítás

 

♦ Ingyenes Szállítás ♦
Magyaroszág Egész Területén 
99.000-Ft Vásárlás Felett


Szállítási díjaink

Szállítási mód Rendelési összeg Szállítási díj
Bolti átvétel   0 Ft.

- Magyarország területén

 

99.000 Ft.-ig

99.000 Ft felett

bruttó 1.590 Ft

0 Ft.

- EU területén   külön ajánlat szerint
     

 

 

   


 

Szállítási módok

 

1. Személyes átvétel boltunkban

A rendelt termékeket a Csapó utcai boltunk veheti át az üzlet nyitvatartási idején belül: Debrecen, Csapó utca 54.

Nyitvatartási idő:

Hétfő-Péntek: 9:00-17:30

Szombat:9:00-12:30

Boltunkban lehetőség van kártyás fizetésre is!

2. Házhozszállítás

 Kiszállítási idő

  • Az áru átadása az Ügyfél lakásán történik.

A raktáron levő termékeket 2-5 munkanapon belül kiszállítjuk. Az előrendelésre kerülő termékek szállítási hartáridejét a beszállítónk készlet állapotától függően mindig visszaigazoljuk. Lehetőség van későbbi időpontra kérni a szállítást, ebben az esetben ezt kérjük előre jelezni és mi tároljuk a készülékeket a szállítás időpontjáig. A termék szállítási határidejét a webáruház ismerteti a pénztár folyamat során, valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza.

A termékek kiszállítása 9:00-17-óráig, vagy külön egyeztetett időpontban történik!

Amennyiben megrendeléskor megadja nekünk e-mail címét, a csomag feladásakor e-mailes értesítést küldünk önnek, amelyen csomagjának száma és a futárcég telefonszáma is szerepel. Ezen a telefonszámon a kiszállítás reggelén (9 óra után), a csomagszámot megadva érdeklődhet arról, hogy  mikorra várható a küldemény kézbesítése.

Mivel a futárnak egy nap alatt nagyon sok címre kell szállítania, a futárszolgálat nem tudja garantálni, hogy a megrendelő által kért időpontban viszi házhoz a csomagot. Mi ügyfeleink kérését szívesen ráírjuk a küldeményre (pl.13:00 utáni szállítást kér), azt azonban, hogy a futár a kérésnek megfelelően tud eljárni, nem tudjuk garantálni. Érdemes ilyenkor a kiszállítás reggelén (9 óra után), a csomagszámot megadva érdeklődni a ügyfélszolgálatunkon, hogy a futár tudja-e vállalni a kért időben történő kiszállítást.

Célszerű olyan címet megadni - akár munkahelyit is -, ahol napközben megtalálható valaki, aki átveszi a csomagot. Telefonszámot azért kérünk a regisztrációnál, hogy azt ráírva a csomagra amennyiben nem találja a megadott szállítási címen a futár felhívja Önt vagy értesítőt hagy egy telefonszámmal, melyen 5 napon belül újabb időpontot egyeztethet a futárszolgálattal.

Fizetés

A megrendelt terméket a csomag átvételekor (ha nem előre utalással volt fizetve) a futárnak vagy a webáruház munkatársának kell kifizetni. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát és a garancia levelet a csomag tartalmazza.

Kölcsönös tájákoztatás

Nagyterjedelmú és nehéz áruk vásárlása esetén szállítás előtt kérjük tájékoztatassa a Szolgáltatót, hogy tud-e segítséget biztosítani, az emeletre felvitelhez vagy lépcsőn történő mozgatáshoz.
Ha erről szállítás előtt minimum 24 órával nem értesíti a Szolgáltatót, akkor az egyedül levő szállító nem tudja felvinni az emeletre az árut, az ajtóban fogja átadni.

Amennyiben a termék készbesítése bármilyen okból nem sikerül (pl.: nem tartózkodik a megadott címen, vagy a futár nem találja meg a címet), akkor a futár telefonon felveszi Önnel a kapcsolatot és egyeztetnek egy új időpontot. A futár a kiszállítást kétszer kísérli meg.

 

Bízunk benne, hogy elégedett lesz mind a termékkel, mind a szolgáltatással!